Rynek używanej odzieży rozrósł się do niewyobrażalnych rozmiarów. Dziś każdy posiada coś, co chce sprzedać, skoro ma taką możliwość, wystawiamy więc nasze przedmioty na dedykowanych do tego aplikacjach, na przykład Vinted. Jednak mimo zapewnień przekazywanych nam w reklamach, wygląda na to, że nikt szczególnie nie interesuje się naszymi rzeczami, a jeśli nawet, to przeważnie są to zwykli oszuści.
Cena gra w przypadku kupowania używanej odzieży ogromną rolę. Większość sprzedających chce wystawić swoje przedmioty za jak najwyższą cenę, żeby się im ona zwróciła. Ale bądźmy szczerzy, nikt nie kupi używanej sukienki, często z tworzywa sztucznego, za sto złotych, kiedy inny sprzedawca wystawia bardzo podobną za połowę tej ceny. Żeby zacząć sprzedawać ubrania, powinniśmy przestać patrzeć na to jak na potencjalny biznes. Rozejrzyj się na rynku i określ, jakie ceny za daną rzecz Ci on proponuje. Jeśli się do niego dopasujesz, twoje szanse znacznie się zwiększą albo w ogóle zaczną istnieć.
Nie tylko cena
Zwróć uwagę na to, jakie ubrania wystawiasz na sprzedaż. Nikt nie chce kupić złej jakości ubrania, które już na pierwszy rzut oka nie nadaje się nawet do szycia. Jeśli wystawianie produktów na Vinted czy innym serwisie ogłoszeniowym traktujesz jak pozbywanie się śmieci z nadzieją, że ktoś da się na to nabrać i zapłacić Ci trochę pieniędzy, to lepiej zrezygnuj z takiej działalności. Osoby kupujące używaną odzież znają się doskonale na przekrętach sprzedających, poza tym mają prawo zwrócić zakupiony od Ciebie towar. Lepiej stare i zniszczone ubrania wyrzucić, niż narazić się na zniszczenie sobie opinii na serwisie.
Więcej na temat odsprzedaży używanych ubrań przeczytacie na stronie https://www.grudziadzinfo.pl/
Okazuje się, że na rynku jest znacznie więcej sprzedających, niż kupujących. Osoby wystawiające swoje używane ubrania bardzo często deklarują, że same nigdy nie kupiłyby podobnych produktów, szczególnie od obcej osoby. To bardzo dobitnie pokazuje, czym stał się ten rynek, ale także tłumaczy, dlaczego nie możesz sprzedać swoich ubrań. Poważni kupujący rzadko kupują po jednej sztuce odzieży i wolą odwiedzić stacjonarne second-handy, przez co twoje ogłoszenie może zostać niezauważone albo zupełnie zignorowane, zwłaszcza jeśli zdjęcia są średniej jakości, a cena zdecydowanie zawyżona.